tokar86a Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Hej Jag har problem med att ta bort två avi filer. Den säger att jag inte har rättigheter att göra det. Jag är inlogad som administratör. Varför har deen fåt frö sig något sånt här? Hur rättar man till det här så man kan ta bort filerna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 HejJag har problem med att ta bort två avi filer. Den säger att jag inte har rättigheter att göra det. Jag är inlogad som administratör. Varför har deen fåt frö sig något sånt här? Hur rättar man till det här så man kan ta bort filerna? Du kan prova om det funkar att ta bort filerna med AVI Fix. http://www.mankans.com/download.php?view.13 /Anderzzon Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted September 26, 2007 Author Share Posted September 26, 2007 Jag ahr installerat det nu. Men inget händer. Det går fårtfrande inte att få bort pågrund av rättighets problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Testa att ta Egenskaper på en fil i taget och välj Säkerhet > Avancerat och se till att du blir ägare på filen, då bör du kunna ta bort den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted September 26, 2007 Author Share Posted September 26, 2007 Nu funkar det. Jag behövde inte prova det du sa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts