jperss10 Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Är det fler än jag som nu börjat tröttna på Vista? Program som inte fungerar, spel som laggar sönder eller bara fruktansvärt frustrerande vid alla användning av nätverk och filförflyttning.... :-[ Kommer SP1 att lösa mina problem eller inte? Nä, det blir nog XP med ett Vista tema i stället! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 SP1 löser många av frustrationsmomenten, det har jag själv konstaterat med ett stort antal tester av prestanda och efter att ha använt SP1 ett tag. Vissa problem med nätverket kvarstår kvar i SP1, och vi är flera betatestare som har rapporterat detta till Microsoft så det kommer förhoppningsvis att lösa sig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jperss10 Posted October 4, 2007 Author Share Posted October 4, 2007 Japp, då var XP installerat igen! Trackmania : gick från 66fps i Vista till 98.6 i XP. Man får vänta ett tag tills Vista har "legat till sig" innan det installeras igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts