rainwomen Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 i min problemrapport har jag 50 st !!! windows modules installer. undrar va sjutton det är!? efter står WINDOWS_WCP_OTHER_FAILURE2 vad är detta för problem, bara ett till av allt skit jag har med vista....HJÄLP MIG NÅN!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Den tjänsten tar hand om (installerar, konfigurerar osv) uppdateringar från Windows Update eller installation av Service Pack. När började problemen med Windows Moduels Installer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainwomen Posted October 2, 2007 Author Share Posted October 2, 2007 2007-09-30 22.44 0 sen är det då alla 50 fram till 22.52 o sen inga mer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Skumt, installerade du uppdateringar eller möjligtvis SP1 då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainwomen Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 i historiken har jag en hel radda som misslyckade, uppdateringar alltså, det datumet, men ser att dom sedan blivit uppdaterade senare och lyckats. har ändå massor av problem i problemrapporter. massor av messenger, där det står att det slutade svara och att det slutade fungera. oxå ett stort problem som jag har med msn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts