jg99 Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 När jag kört vista några timmar med 5 program igång tar minnet slut. Jag märker det genom att det inte går att starta fler flikar i explorer 7, det går inte ex att klicka höger i utforskaren, välja kopiera fil mm. Enda sättet att fixa detta är att stänga program, stara om dom. Någon som drabbats av detta, och hur har ni gjort för att lösa det? ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fluorescent79 Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Det där verkar lite konstigt. Jag har haft vista igång ganska länge. Spelat spel och grejjer. Ett litet problem jag har haft är att om jag surfar in på webhallen med ie7 på vista, så hänger sig delar av ie. Inte hela programmet. Men tillexempel slutar adressfältet fungera. Sök slutar fungera. Men man kan växla flikar ( ??? ). Är det några speciella program du kör?? Tillexempel gamla program eller liknande? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Öppna Aktivitetshanteraren om sortera processer efter minneskollumnen. Här ser du vilka processer som förbrukar ditt minne. Sedan har jag för mig att där fanns en bugg i IE7 för rätt länge sedan där antal flikar blev begränsade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts