Byvander Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 ja har ett problem... ja har nu installerat ett flertal spel i min dator nu, och inga av dom lägger sig i startmenyn... (konstigt) ja vet att de spelen ska göra de........ dom gjorde de när ja hade xp... nån som känner till programet och då har en lösning kanske?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasP Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Kolla under spel på startmenyn. Spel brukar lägga sig där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Yepp... händer mig ofta också, och även att de inte heller dyker upp i "spelmenyn"... så här har det varit med vissa spel sen Vista var Beta... har själv rapporterat detta till MS både på min egen och ungarnas dator. Gör dina egna mappar med genvägar, så slipper du att öppna utforskaren varje gång... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samuel_1975 Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 man måste fixa på start menyn en genväg och du klcikar på ikonen via spelet eller programet du har och skapa en genväg via det sättet via höger klicka och fixa en genväg, det är lättare på xp men vista är en annan sak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byvander Posted October 8, 2007 Author Share Posted October 8, 2007 tack för alla svar... men sw ligger inte i spel... men de ligger iaf på hårddisken.... de e huvudsaken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tkm Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 ja har ett problem...ja har nu installerat ett flertal spel i min dator nu, och inga av dom lägger sig i startmenyn... (konstigt) ja vet att de spelen ska göra de........ dom gjorde de när ja hade xp... nån som känner till programet och då har en lösning kanske?? Jag har samma erfarenhet sedan jag installerade Bioshock, ingenting på startmenyn eller program. Det enda som funkar är i med DVD skivan och sedan starta spelet, alla sparade däremot sparas i Dokumentmappen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts