milouuolim Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Jag har en adress bok till OE 2003 men de jag vill få reda på är.... Dom adresser som jag skickat mail till som inte ligger med i min adressbok finns ju med i kompleteringsrutan. Alttså om jag skickat mail till anders@mail.com, men den ej ligger med i min adress bok så räcker de ju med att jag skriver (an) så ploppar ju den adressen upp som ett val. Sparas den kompletteringen i en fil eller hur funkar de om jag ska göra backup o vill ha med den kompletteringen till en annan dator? Tacksam på ett snabbt svar.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Har ingen aning, men hos "Inside OE" kan man hitta svar på mycket. Under "Files" http://insideoe.tomsterdam.com/files/ beskrivs hur "OE stores information on the computer" Hoppas att du kan finna något nyttigt där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bej Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Om du menar Outlook 2003 så lagras det i en fil med ändelsen .nk2. Den ligger i Documents and SettingsAnvändaranmanApplication dataMicrosoftOutlook om du kör Windows XP. Den filen kan du backa upp och ta med till en nya datorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milouuolim Posted October 12, 2007 Author Share Posted October 12, 2007 Tackar så mycket Bej. Du e en klippa!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Jag har en adress bok till OE 2003 Du skrev "OE 2003" "OE" brukar betyda "Outlook Express"! Du lurade mig! /Sir_N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts