Libra63 Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 Sitter och lär mig om Dreams nu Men varför kan man inte få en Dream att täcka hela skärmen? I skrivbordsbakgrund är "Anpassa efter skärm" vald men klickar jag på dom andra alternativen så försvinner det DreamScen som jag har valt? Det fungerade innan, DreamScen täckte hela kärmen men det fungera inte nu ??? Finns det fler inställningar? Var isf hittar jag dem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 Jag laddade ner och installerade programmet. Med senaste nVidia BETA drivrutinen 163.75 fungerar växlingarna problemfritt (även med SLI kopplade grafikkort ). Vista 32-bit: http://uk.download.nvidia.com/Windows/163....tional_beta.exe Sedan frågar jag mig varför jag ska använda Dreamscene över huvud taget... Med Dreamscene pausad så drar processoerena 5-11% /st och med bakgrunden aktiv så drar dom 25-30% /st !!! Det ser häftigt ut en stund men det gör en film också.... jag kollar dock inte en film mer än en gång... :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts