Gå till innehåll

windows update vill inte uppdatera andra produkter än windows


emol

Recommended Posts

Hejsan!

Windows Update vill verken hämta eller installera uppdateringar för andra produkter än windows längre utan returnerar bara en felkod(8024402F) och inget mer, finns ingen information om felet heller. Om jag bockar av rutan som hämtar uppdateringar till andra produkter så funkar det utmärkt.

Sen har ja en annan fråga med angående en uppdatering till min skrivare som redan är installerad och klar och har de senaste uppdateringarna. Trots detta så hittar windows update en gammal uppdatering till den som bara returnerar ett felmeddelande om att jag redan har den senaste.. Hur blir ja av med uppdateringen för den bara bromsar upp alla andra uppdateringar hela tiden?

/emil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen har ja en annan fråga med angående en uppdatering till min skrivare som redan är installerad och klar och har de senaste uppdateringarna. Trots detta så hittar windows update en gammal uppdatering till den som bara returnerar ett felmeddelande om att jag redan har den senaste.. Hur blir ja av med uppdateringen för den bara bromsar upp alla andra uppdateringar hela tiden?

HEjSann emol!!!

Höger klicka på "drivrutinen" i Windows update och välj "dölj....."

HADet!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...