emol Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Hejsan! Windows Update vill verken hämta eller installera uppdateringar för andra produkter än windows längre utan returnerar bara en felkod(8024402F) och inget mer, finns ingen information om felet heller. Om jag bockar av rutan som hämtar uppdateringar till andra produkter så funkar det utmärkt. Sen har ja en annan fråga med angående en uppdatering till min skrivare som redan är installerad och klar och har de senaste uppdateringarna. Trots detta så hittar windows update en gammal uppdatering till den som bara returnerar ett felmeddelande om att jag redan har den senaste.. Hur blir ja av med uppdateringen för den bara bromsar upp alla andra uppdateringar hela tiden? /emil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ängegärd Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Sen har ja en annan fråga med angående en uppdatering till min skrivare som redan är installerad och klar och har de senaste uppdateringarna. Trots detta så hittar windows update en gammal uppdatering till den som bara returnerar ett felmeddelande om att jag redan har den senaste.. Hur blir ja av med uppdateringen för den bara bromsar upp alla andra uppdateringar hela tiden? HEjSann emol!!! Höger klicka på "drivrutinen" i Windows update och välj "dölj....." HADet!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Testa att stänga av brandväggen om du har någon sådan. Gå också till http://update.microsoft.com/microsoftupdate och se vad som händer då och om det efter det fungerar att hämta uppdateringar för alla Microsoftprodukter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts