Belsebub Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Sitter och skriver ett arbete med word 2007. Har gjort ett sidhuvud på första sidan som jag endast vill ha just på första sidan. Hittar ingen inställning för hur jag ändrar så inte sudhuvudet kommer på varje sida. Hur gör jag? (Om det går) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted October 22, 2007 Author Share Posted October 22, 2007 Alright, synd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Piece of cake: Ställ dig i huvudet på första sidan, välj Header&Footer Tools, Design. Bocka i "Different First Page". (Man gör på liknande sätt i Office 2003) /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Piece of cake:Ställ dig i huvudet på första sidan, välj Header&Footer Tools, Design. Bocka i "Different First Page". (Man gör på liknande sätt i Office 2003) /G Och på Svenska i t.ex MS Word,Office 2000? /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ängegärd Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Och på Svenska i t.ex MS Word,Office 2000?/Anderzzon Gå till "Arkiv/Utskriftsformat/Layout/Annorlunda förstasida" Gå sedan till "Visa/Sidhuvud och sidfot" och TEST Funkar i Word 2000, XP 2003, har för mig att detta funkade redan i Word 97, gjorde någon så även i word 95 (är dock lite osäker här, kanske skulle jag ta och köra den i Virtual PC och kolla). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted October 23, 2007 Author Share Posted October 23, 2007 Piece of cake:Ställ dig i huvudet på första sidan, välj Header&Footer Tools, Design. Bocka i "Different First Page". (Man gör på liknande sätt i Office 2003) /G Ah! Så gör man ja, tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts