Guest yassin_2999 Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Hej! Jag skulle vilja få lite info om hur man "ghostar". Jag har aldrig gjort det tidigare så om det finns någon guide och vilka program som finns vore toppen. Jag föredrar köp-program. Eftersom jag har en Recovery-partition på hårddisken så skulle jag vilja uppdatera den med en nyare Recovery del. Drivrutiner och programmen har blivit gamla. Men vad händer med XP:n...då detta är en PC med OS:et si återställnings delen? Tack i förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Jag använder "Acronis True Image" och rekommenderar det starkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NisseT Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Instämmer med Venom. Acronis är kanonbra, dessutom är SATA-drivrutiner inbakade i senaste releasen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Tackar...ska kolla på programmet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts