the-o Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Hejsan, har ett rätt så allvarligt problem. Varje gång jag försöker öppna kontrollpanelen, och liknande saker man öppnar med utforskaren, så kommer ett felmedelande upp om att utforskaren har slutat fungera, och den försöker starta om. Har gjort som problemlösaren i windows föreslog, utan några vidare resultat. Någon som varit med om likande problem och kanske kan hjälpa mig? Att gå in i Lokal disk C och i mina dokument funkar, men när jag försöker öppna kontrollpanelen eller kolla mitt nätverks status så funkar inte det. Tack på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bejjo Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 ??? Har du provat att starta om datorn i felsäkertläge och göra en återställning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 Låter som att du kan ha installerat drivrutiner till ett nätverkskort nyligen som orsakat problemen? Testa isåfall att avinstallera dessa! Vad är det problemlösaren föreslår för lösning? Precis som bejjo säger så kan en systemåterställning vara räddningen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts