__087 Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Hej. Har nyligen installerat om min dator fast nu med windows Vista. Det fungera bra med nya coola funktioner fast nu får jag upp en ruta om att "HControl" inte kan startas och därmed har även live messenger lagt av. Någon som har nån aning om va de kan vara?? om det typ kan vara brandvägg eller program som blockerar för det fungera i början. // __087 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 hcontrol.exe är en programvara av Asus (Asus Multimedia Keyboard) som låter dig lägga upp egna kommandon till tangentbordets specialtangenter. Detta är ett oviktigt program. Det är upp till användaren att stänga av det. Har du ett sådant tangentbord ? I så fall är det bara att installera om programmet som medföljde. Jag har svårt att se att detta har med Messanger attt göra. Installera om det också... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted November 2, 2007 Author Share Posted November 2, 2007 sitter på en bärbar dator så ja tror inte det är de som är problemet men ja kan testa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts