Guest Fluorescent79 Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Vista ska ju ha den balla funktionen Shadow Copy för att hjälpa till att hålla reda på förändringar bland filer etc. Men jag hittar inte denna funktion någonstans. Är det så att man måste välja att starta den?? Eller har jag gjort något fel kanske ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasP Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Vilken version av Vista har du? Citat från http://www.microsoft.com/windows/products/.../footnotes.mspx Domain Join, Group Policy support, Windows Fax and Scan, Encrypting File System (EFS), Shadow Copy, Corporate Roaming, Offline Files and Folders, and Remote Desktop are available in Windows Vista Business and Windows Vista Ultimate. /Clas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fluorescent79 Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 AHA! Jag körde ju Ultimate beta. Men när jag bytta till en "riktig" kopia så blev det ju Home premium. Då förstår jag. Tack så mycket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Om du vill komma åt funktionen på en Vista Ultimate, Business eller Enterprise-Vista så högerklickar du en fil eller mapp och väljer "Tidigare versioner". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts