H4xx0R Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Jag har märkt en sak i WLM 8.5. Chattrutorna öppnas inte när man får ett meddelande. Man måste klicka på msnikonen för att se alla startade konversationer, vilket man ofta missar. Fler som har detta problem och en lösning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nigi Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Laddade ner 8.5 i förrgår. Hos mig fungerar den precis som 8.1. Chattrutorna öppnas när någon skickar ett meddelande. Varför inte avinstallera och hämta den igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjb Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Vet inte om jag förstår ditt problem rätt, men jag har för mig att det är en inställning där man kan välja om chattrutorna skall poppa upp vid inkommande eller inte. Väljer man inte så ser man i aktivitetsfältet om det finns nytt meddelande. Kan ju ha missförstått dig iofs.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4xx0R Posted November 11, 2007 Author Share Posted November 11, 2007 Vet inte om jag förstår ditt problem rätt, men jag har för mig att det är en inställning där man kan välja om chattrutorna skall poppa upp vid inkommande eller inte.Väljer man inte så ser man i aktivitetsfältet om det finns nytt meddelande. Kan ju ha missförstått dig iofs.. Precis så är det. Vet du vart jag kan hitta den inställningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjb Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Vet inte exakt men har för mig att det är ganska lätt och hitta om du går igenom alla flikarna i inställningarna...stänger nämligen alltid själv av den så inte messen poppar upp.. Kan tyvärr inte hjälpa dig bättre nu då jag inte har MSN installerat förnärvarande.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts