crackzone Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Hej, nu när jag startade datorn på morgonen så är det som en grå hinna över hela skrivbordet. Liknande den som blir när vista frågar om man vill köra ett program som administrator, men inte lika tydligt... Nån som förstår vad jag menar? Färgerna är inte lika klara och man får lite lätt ont i huvet av o kolla på det. Verkar inte vara nån kontrastinställning heller.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Försök att konstatera om effekten finns redan vid uppstart (i BIOS?) eller först efter inloggning i Windows. I min skärm finns inställning av skärpa och när den ställs under 20% så blir allt suddigt i ett steg. Detta låter mer som skärm problem eftersom det kommit så plötsligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dp Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Har du möjligen grafikkort från ATI? i någon drivrutin så ändrade de inställningarna så det blir en grå drimma. Bifogar ett skärmskott, kanske hjälper någon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bwofan333 Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 jag brukar få sånt då nrä liksom nån program inte svarar eller har slutat att fungera, vet inte om det är samma sak :-X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts