Landsfiskalen Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 http://techworld.idg.se/2.2524/1.130499 Efter en lång och utdragen patentstrid har de båda parterna nu kommit överens och i december släpper Microsoft en förhandsvisning av komponenten som senare kommer att släppas i en samlingsuppdatering för Internet Explorer 7 i april 2008. Då kommer SP3 efter den 7 i april 2008? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Troligtvis är IE-fixen redan integrerad i både Vista SP1 beta och XP SP3 beta. Dessutom vet vi att Microsoft släpper saker och låter användare testa buggfixar och uppdateringar i X antal veckor/månader innan de släpps till Windows Update så med det resonemanget skulle jag snarare säga att SP3 kommer före april Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted November 13, 2007 Author Share Posted November 13, 2007 Ok, då klarar man sig ett tag till. Som när sp2 kom va de ju en massa datorer som blev slöa, fick vänta på uppdateringar mm. Tog minst 100 år innan ja fick drivers till min gamla fujitsu. För många blir de nog samma visa igen. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 XP SP2 var ju inget vanligt Service Pack utan innehöll många nya funktioner, vilket ledde till en hel del problem. SP3 kommer bara att vara ett vanligt och tråkigt SP innehållandes buggfixar osv som inte kommer att påverka datorerna särskilt mycket alls, tror jag iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts