Anders1980 Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 nu har jag fått 5 uppdateringar för vista denna månaden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Det är bland dessa uppdateringar som efter lång testning nu släppts till Windows Update: http://www.idg.se/2.1085/1.123573 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Stenis... jag tog hem alla de tre som du har tagit upp i artikeln... Var enda av dessa tre gav mig meddelandet "Uppdateringen gäller inte denna datorn". Beror detta på att de kommit via Windows Update och att de redan är installerade? // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Det kan bero på att du redan installerat uppdateringarna eller att du kör med SP1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Hehe... trodde det var en ny artikel du skrivit på IDG, men den var ju över en månad gammal... Jag hade redan installerat uppdateringarna. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Kommer en uppdaterad artikel imorrn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dp Posted November 15, 2007 Share Posted November 15, 2007 Jag HATAR verkligen att Windows Update startar om datorn utan att fråga. > > Förstår inte hur MS kan tycka att de har rätt att starta om min dator, och det eviga tjatande om reboot när man väl installerat uppdateringar. Glömmer ju alltid att slå av skräpet på nya maskiner. :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted November 15, 2007 Share Posted November 15, 2007 Alla hatar att Microsoft startar om Windows nattetid... http://blogs.zdnet.com/microsoft/?p=830 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted November 15, 2007 Share Posted November 15, 2007 Skulle man kunna få be att bli meddelad nästa gång någon raderar ens inlägg ? Det känns mer som en rättighet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 Du blev inte raderad !!! Eftersom länken 'ballade ur' avseende "Windows Update" så skapades en separat länk för denna diskusion. Men detta hände för flera dagar sedan och om du inte fick tillfälle att läsa inläggen/svaren på dina synpunkter så är det väl bara att gratulera dig till att du slapp ta del av dem. > Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 Skulle man kunna få be att bli meddelad nästa gång någon raderar ens inlägg ?Det känns mer som en rättighet. Starta en ny tråd i rätt forum nästa gång, denna gång delade jag bara upp tråden eftersom den spårade ut å det grövsta, varpå jag vill minnas att jag först svarade på den men att jag sedan raderade den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts