vipera Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 jag har fått ett litet problem med min trådlösa anslutning sen jag installerade vista. jag har ingra problem att få kontakt med min router men det bryter ganska så ofta... jag behöver inte göra nått för att det ska ansluta igen men det är inte kul att man åker in och ut hela tiden... nån som kan hjälpa mig med vad jag kan göra ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Kolla routerns hemsida.... det kanske finns nyare firmware att uppdatera med.... tycker det låter som dåliga drivare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vipera Posted November 16, 2007 Author Share Posted November 16, 2007 Kolla routerns hemsida.... det kanske finns nyare firmware att uppdatera med.... tycker det låter som dåliga drivare. tack för tipset... har hämtat hem och installerat ny firmware nu... tyvärr så blev signalstyrkan bara några procent bättre... så om nån har fler tips vad jag kan göra så vore jag tacksam... jag har testat att ställa laptopen ca 2 meter ifrån routern och då ökar signalen bara pyttelite då med... och med xp så hade jag full signal på andra våningen (routern är på nedervåningen) så nått med vista är det som spökar... frågan är bara vad... :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts