arsenal Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 Hej. > Kan inte installera Internet Explorer 7. > Den börjar att installera som det ska(tror jag) > Sen den har installerat alla filer så står det att datorn måste startas om > för att IEX7 inte kunde installeras korrekt. > Så nu sitter jag med 6:an. > Har W XP Pro SP2.Vore tacksam för hjälp. > Mv.h > // Leif Å Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Har du provat att avinstallera ie7? Kontrollpanelen -> Lägg till och ta bort program... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal Posted December 1, 2007 Author Share Posted December 1, 2007 Jag har inte ie7, finns inte i lägg till ta bort prog. Automatisk uppdatering vill att jag ska installera ie7. Men det funkar inte. ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Du kan ju alltid prova med att ladda ner den, och försöka installera från hårddisken istället för MS update! Du kan hämta installationsfilen på länken nedan! http://www.microsoft.com/downloads/details...30-081805b2f90b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brygghus Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Jag uppgraderade till IE7 på okynne för en vecka sen. Det lyckades och bef IE3 togs bort. Jag blev förskräckt över förfallet! -Programmet verkar gjort för fjortisar -Risigt och med sliskig pastellfärg -Ursegt att starta -Fåniga ikoner Försökte hitta ett äldre program att byta upp mig till men inget fanns ju och IE3 var ju borta. Var glad att du inte lyckades. Gissar att IE7 har samma mjäkiga grafik som Vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Jag uppgraderade till IE7 på okynne för en vecka sen. Det lyckades och bef IE3 togs bort. Jag blev förskräckt över förfallet!-Programmet verkar gjort för fjortisar -Risigt och med sliskig pastellfärg -Ursegt att starta -Fåniga ikoner Försökte hitta ett äldre program att byta upp mig till men inget fanns ju och IE3 var ju borta. Var glad att du inte lyckades. Gissar att IE7 har samma mjäkiga grafik som Vista. Tror Fox e va du behöver. ;D http://www.mozilla.com/en-US/firefox/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts