Libra63 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Om man tex ska byta ikon på en mapp eller program (egenskaper/anpassa) så kommer det upp ett antal ikoner som man kan välja mellan. Var hittar jag dessa i Windows? Till saken hör att det är en ikon som är "blank" som jag vill ta bort och som strular till det när jag använder Iconpackager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 C:WindowsSystem32shell32.dll C:WindowsSystem32imageres.dll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted December 3, 2007 Author Share Posted December 3, 2007 C:WindowsSystem32shell32.dllC:WindowsSystem32imageres.dll Kan man ta bort dom filerna? Då försvinner väl alla ikonerna, inte bara den som jag har problem med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Du som gillar att moddda ditt Windows, varför inte installera Virtual PC 2007 och testköra förändringarna där?! Går det åt skogen där så är det bara att starta om PC-emuleringen... Jag testade i min WinXP simulator och när jag tagit bort SHELL32.DLL så startar inte Windows upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted December 3, 2007 Author Share Posted December 3, 2007 Tack för tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts