Gå till innehåll

IE 7


mullrik

Recommended Posts

Hej!

Jag använder Vista Home. Sedan några veckor har jag problem med IE7, det hänger sig väldigt ofta och går allmänt trögt. Undrar om det är något som andra drabbats av och hur jag kan lösa det?

Det är ju en möjlighet att köra Firefox som jag får göra nu, men jag vill även ha snurr på IE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv upplevt detta tidigare...

Några tips ska du få av mig...

1. Uppdatera Flash. Du hittar en uppdateringsfunktion i C:WindowsSystemMecromedFlash... filen du ska köra är ganska uppenbar en av .exefilerna.

2. Har du Skype? Någonstans i Inställningar kan du avaktivera "webbläsarintegration". Skype har en förmåga att sega ner IE7.

En bit på vägen iaf

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan enkelt kolla att din dator är uppdaterad med de senaste versionerna genom att köra en test med Secunia Software Inspector.

Klicka på START NOW, (ej installera BETA), på nästa sida bockar du i kryssrutan och klickar på START.

Om du får problem med att få ordning på Flashinstallationen, gå till Avinstallation/Installation av Macromedia Flash Player, men du måste logga in för att kunna läsa den.

Secunia gör inget med din dator, den bara "kollar läget"!  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...