Gå till innehåll

Angående uppgradering till Vista


Magnus molin

Recommended Posts

Hej!

jag har funderat på att uppgradera till Windows Vista, men är osäker på om det är tillräckligt bra ..

Jag har tittat på hemsidorna där jag hittar drivrutiner till alla mina saker och det finns Vista drivisar till allting! För er som redan använder er utav Vista, hur funkar det egentligen? många buggar eller finns det få program som fungerar i Vista?  ::) Tänkte på spel och sånt, sen musikprogram som jag använder när jag producerar min musik ..

Jag vill kort och gott veta hur Vista fungerar? jag kör Windows XP Professional med SP2 .. stödjer Vista Dualcore? .. dum fråga eftersom jag tror mig veta att det gör det, men bättre att fråga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lista gärna vilka enheter du saknar drivrutiner för. I de flesta fallen fungerar XP-drivrutinen även i Vista! Om du kör med de senaste drivrutinerna och alla uppdateringar från Windows Update så är Vista nu flera gånger stabilare och problemfritt än det var när det släpptes. När SP1 släppts kommer det bli ännu bättre! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Har nu Sp1 Rc på min dator och jag testade för skojs skull att flytta en 4,7 GB stor fil från datorn till en extern HD.

Det som förut tog 14 minuter tog efter install av sp1 rc ca 45 minuter , borde det inte bli snabbare ... Kanske skall kolla om det finns nya drivisar till den externa burken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu Sp1 Rc på min dator och jag testade för skojs skull att flytta en 4,7 GB stor fil från datorn till en extern HD.

Det som förut tog 14 minuter tog efter install av sp1 rc ca 45 minuter , borde det inte bli snabbare ... Kanske skall kolla om det finns nya drivisar till den externa burken

Det låter som en bugg! Kopierade du filen under samma omständigheter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Det gjorde jag, inga andra saker igång bara filen som flyttades, skall testa igen idag.

Kan inte köra Ccleaner senaste modellen , verkar vara en bugg eller något

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lista gärna vilka enheter du saknar drivrutiner för. I de flesta fallen fungerar XP-drivrutinen även i Vista! Om du kör med de senaste drivrutinerna och alla uppdateringar från Windows Update så är Vista nu flera gånger stabilare och problemfritt än det var när det släpptes. När SP1 släppts kommer det bli ännu bättre! :D

När kommer detta service pack att släppas?  :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...