Högalid Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Någon som kan hjälpa till att hjälpa mig med att få in NERO 7 i Vista. Har försökt "tanka" ner från NERO.COM men install bara lägger av efter en stund. :- Har rensat bort gammal version som låg kvar efter XP (kör uppgrad från XP) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosse2 Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Nero 7 är inte kompatibel i vista,jag fick felmedelande när jag försökte installera den. Nu kör jag nero 8 den funkar fint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Jag köra Nero 7 på min VISTA HOME PREMIUM....men däremot måste det vara den senaste i 7-serien. Version: 7.10.1.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zap Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Nero 7 fungerar utmärkt för mig i Vista x64. Dock skall det vara en av de senare 7 versionerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tkm Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Nero 7 är inte kompatibel i vista,jag fick felmedelande när jag försökte installera den. Nu kör jag nero 8 den funkar fint Vad är det för skitsnack ??? Jag kör Nero 7 med versionsnummer 7,5,9,0 som fungerar alldeles förträffligt 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Nero 7 är inte kompatibel i vista,jag fick felmedelande när jag försökte installera den. Nu kör jag nero 8 den funkar fint Vad är det för skitsnack ??? Jag kör Nero 7 med versionsnummer 7,5,9,0 som fungerar alldeles förträffligt 8) Det funkar men Ahead har meddelat officiellt att versionen 7.10.1.0 fungerar på Vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 Nero fungerar i Vista men jag upptäckte att du slipper alla felflaggor om du väljer att köra som "Administratör" vid installationen. Varför vet jag inte men har aldrig haft problem efter det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts