göte Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Att flytta den fysiska platsen för filen "Mina dokument" i Windows till en annan partition på samma hårddisk har jag gjort flera gången men min fråga är om man på samma sätt kan flytta den till en annan hårddisk på samma dator. MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Inga problem alls. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted December 21, 2007 Author Share Posted December 21, 2007 Inga problem alls. ;D Tackar, ditt svar besparade mig inköp av en större C: disk, 40 GB räcker ju till installation av operativ + alla program och sedan flyttar jag "Mina dokument" till en befintlig 300 GB disk God Jul Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 Precis. Och du märker snart att de funkar mycket bättre oxå. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts