Guest Naturguiden Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 Det kanske är för det att jag har 32 bits system som inte datorn går fortare om jag har mycket till RB, hade 3,8 GB som RB förut men jag tor jag skall gå ner till 1Gb istället, kan det vara en bra idé Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 Du kan labba hur mycket du vill med Ready Boost och datorn går inte fortare... MS har ju sälv erkänt att funktionen är "out of order"....ev skulle de fixa det i SP1 men jag tvivlar på sådant här placebo... 4GB minne ska du ha.. ;D http://www.youtube.com/watch?v=myaAHqAjFFc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Problemet med ReadyBoost i Vista utan SP1 är att det är problem med det om man går ner i vila, annars fungerar det bra, det vill säga om man stänger av datorn på traditionellt sätt. Vidare så tyder alla tester på att du med ReadyBoost kan få på sin höjd någon sekund snabbare start av Windows eller program, och då endast om du har 512MB RAM i din dator. Har du 1GB eller mer RAM så kommer du inte att märka av ReadyBoost över huvud taget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Hej Det känns som om jag skulle kunna skippa RB och köra med det jag har i laptoppen (1GB) och sätta in mer minne i min stationära som kommer efter jul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts