Gå till innehåll

[LÖST] Processer slutar med *32 i Aktivitetshanteraren


Gäst Naturguiden

Recommended Posts

Gäst Naturguiden

Jag ahr nyligen installerat Vist Ultimate x64 och när jag öppnar Aktivitetshanteraren så är det *32 bakom en del saker, bifogar bild.

Vad är detta?

En annan kul sak som inte finns i xp vad jag vet, är programmet: Skärmklippverktyget, som är en mycket bättre version än prt sc... och bilderna blir små och behändiga..

Finns i: START_ALLA PROGRAM_TILLBEHÖR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag öppnar Aktivitetshanteraren så är det *32 bakom en del saker

Beteckningen *32 är ett tillägg (i 64-bits Vista) som talar om att processen körs i 32-bitars läge.

Det är alltså inget 64-bitars program. Idealet vore att inga sådana tillägg fanns i Vista x64.

En annan kul sak som inte finns i xp vad jag vet, är programmet: Skärmklippverktyget, som är en mycket bättre version än prt sc... och bilderna blir små och behändiga..

Finns i: START_ALLA PROGRAM_TILLBEHÖR

Bra tips ! (START_ALLA PROGRAM_ACCESSORIES)

Allt-i-ett-verktyg för oss i forumet ;D som borde nämnas bland Tips&Tricks !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Ok då vet jag detta om Aktivitetshanteraren

Naturligt vis har jag den också i snabbstartfältet

Och jag lade till tipset i Guider tips& Trixs efter din inrådan....

Men vet du om man kan göra fler snabbstartfält eller kan man bara ha ett sådant?

Vet du hur man kan få en mapp synlig om man klickar START och sedan ser du uppe till höger:

din användare

Dokument

Bilder

Musik

Spel

Film

Skulle vilja ha in typ en mapp med film och några till, detta måste juvara genvägar det som är i det fältet, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vet du om man kan göra fler snabbstartfält eller kan man bara ha ett sådant?

Du kan bara ha ett Snabbstartsfält, men du bestämmer själv hur stort det skall vara.

Lås upp nedre listen och dra upp överkanten (Bild 1). Jag kör dubbelhöjd för att få med datum vid klockan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...