thuvan Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Tjenare! Vista har buggat som fan för mig nu ;/ Det kommer hela tiden upp en ruta där det står "Utforskaren Har slutat att fungera" - "Avslutar Utforskaren". Sen forstätter det sådär. Snälla hjälp! det går knappt att använda datorn :'( Provat: felsäkert läge, systemåterställning, Rensat med ashampoo win optimizer. /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Har du installerat något nyligen som orsakat problemet? Finns det några lösningar om du söker efter lösningar med Probelmrapporter och -lösningar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thuvan Posted December 27, 2007 Author Share Posted December 27, 2007 Inte installerat nåt vad jag kommer ihåg... det kommer upp en "lösning på problemet-sak" men den verkar inte vara till så mycket hjälp :/ Hit kommer man http://www.microsoft.com/systemcenter/opsmgr/default.mspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Dessa brukar ofta peka på en uppdatering att ladda ner så det vore intressant att se exakt vad den säger? Du kan läsa mer om verktyget på http://www.alltomxp.se/index.php?option=co...4&Itemid=75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thuvan Posted December 27, 2007 Author Share Posted December 27, 2007 Det har löst sig nu tror jag. Kollade i en felrapport och fick se detta: "Namn på felmodul: MpegSplitter.ax" Kom på att jag laddade hem en mpeg-fil innan detta inträffade. Jag gick in i cmd och raderade den därifrån och nu funkar det =) Tack för hjälpen endå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Härligt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts