Guest Naturguiden Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Har någon kommit fram till om detta fungerar... Skulle vara trevligt att få alla mail till outlook så man skipper gå in överallt för att kolla sina olika mailboxar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Gamla Hotmailkonton går att hämta med Outlook Express, hur det är med Outlook vet jag inte. Gjorde en sökning hos Google och enligt den så skall det gå att få Hotmail/Live mail till Outlook Hoppas att du finner ditt svar där! "Google is your friend!" /Edit/ Tydligen så krävs det "Microsoft Office Outlook Connector". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Det borde fungera eftersom jag kör ...@msn.com i Outlook 2007. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Nu har jag fått det att fungera efter lite inställningar... Har en fundering till med detta .. Mitt huvud konto är Inbox.com sedan har jag två hotmailkonton plus ytterligare ett Men det sista syns inte i bifogad ruta men jag vill kunna se det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Det är säkert ett Yahoo mail konto då eller !? Jag har ett sådant och det funkar inte här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Nepp det är en webbmail från http://www.one.com Den laddar ner de mailena jag skickar så det finns där , det är bara det att jag inte ser det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts