fetis Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Jag har försökt googla mig fram till en Skype version till Windows Vista 64-bit. Helst Svensk version. Någon som kan hjälpa mig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Behövs inte för skype funkar med både x32/64 Laddas ned här i Version 3.6.0.244 på svenska, jag har den och den funkar som den skall mad cam och allt: http://www.skype.com/intl/sv/download/skyp...ownloading.html Annars så kan du hitta mycket info här om Vista x64: http://www.start64.com Mvh Peter C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fetis Posted December 29, 2007 Author Share Posted December 29, 2007 Jag får upp detta meddelande när jag ska försöka installera det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Antingen testar du med att ladda ner det via Firefox om du har det installerat eller så går du till Verktyg > Ta bort webbhistorik och klicka Ta bort filer. Testa sedan att ladda ner Skype igen via Internet Explorer och se om du kan köra filen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Jag får upp detta meddelande när jag ska försöka installera det. Jag tror att dina två nedladdningsförsök avbrutits/misslyckats. Det är därför det inte är ett Win32-program längre. Nedladdningen tar mycket lång tid just nu (21kB/s) och storleken skall bli "22 066 kb" och inget annat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fetis Posted December 30, 2007 Author Share Posted December 30, 2007 Jag rensade webbhistoriken och laddade ner det igen, och då fungerade det. Tackar för alla svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts