fetis Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Hej, Jag har nyligen köpt ny dator och ska nu installera Shockwave. Men då får jag upp detta felmeddelande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyJazz Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Om du har Vista x64 gör så här: Kopiera Macromed mappen i C:WindowsSysWOW64 och flytta den till C:Windowssystem32 så ska allt fungera. mvh Tony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fetis Posted December 30, 2007 Author Share Posted December 30, 2007 Om du har Vista x64 gör så här:Kopiera Macromed mappen i C:WindowsSysWOW64 och flytta den till C:Windowssystem32 så ska allt fungera. mvh Tony Jag tackar och bockar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyJazz Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Kul att det löste sig. mvh tony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Man kanske skulle passa på att be fetis att skriva vad han har för delar i sin burk typ som jag och Jimmy har gjort så slipper man onödiga frågor om programvara, Detta görs i profil inställningarna.... Mvh Peter C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fetis Posted December 30, 2007 Author Share Posted December 30, 2007 Man kanske skulle passa på att be fetis att skriva vad han har för delar i sin burk typ som jag och Jimmy har gjort så slipper man onödiga frågor om programvara, Detta görs i profil inställningarna....Mvh Peter C Jag köpte min burk igår, men visst det ska jag göra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Jaja ingen brådska men det är ett bra tips in the future så att säga om du kommer att hang around här länge att klottra in dina siffror på burken.... /Peter C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts