Fujifilm Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 hej på er har ett litet data problem. jag har precis installerat drivrutinen för mitt intregreade grafik kort och har precis startat om datan när jag får upp en skylt Varning ATI: Catalyst control center stöds inte av drivrutinsversionen. för att aktivera grafik kortet. uppdatera ATI-grafikdrivrutinen eller aktivera ATI kortet via bildskärmhanteraren. Mitt grafik kort heter: Radeon Xpress 200 Series (microsoft corporation- WDDM) intregreat Moderkortet heter: ASUS M2R-FVM Operativ system: Windows vista home premium 32-bit Svensk utgåva. behöver ni mer info så säg bara till så ska vi fixa till det med. hoppas på snabb hjälp tack på för hand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 På AMD/ATI's hemsida: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst...egrated-vista32 ...ser du att Katalyst (kontrollpanelen) och drivrutinen är två sepparata paket. 1av2. "Display Driver Only" 2av2. "Catalyst Control Center" Markera Svenskt paket och ladda ner båda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fujifilm Posted January 1, 2008 Author Share Posted January 1, 2008 hej waxinator tackar för snabbt svar okej jag ska prova ditt tips återkommer med resultat när jag är färdig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fujifilm Posted January 1, 2008 Author Share Posted January 1, 2008 hej igen Waxinator tips hur jag skulle gå tillväga hjälpte mig att lösa mitt grafik drivrutins problem nu fungerar allt som det ska tusen tack för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts