Gå till innehåll

Piffa upp Skrivbordet med nya bilder [Anpassning/tema]


Gäst Naturguiden

Recommended Posts

Gäst Naturguiden

Synd att man inte kan välja att man vill ha bakgrunderna i en speciell upplösning såsom 1280x800 på dom sidorna som man kan på min länk...

Men annars inget fel på dom bilderna inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Hej på er,

Det var en Trojan Downloader vid ett namn jag inte hann att se. Kör med F-Secure och den städade tydligen bort viruset omgående per automatik.

Är ej insatt i F-Secure något vidare så därför trodde jag först att det fanns kvar på datorn.

F-Secure har en förmåga att finna sådant som inte andra program gör emellanåt. Kanske just därför det är så bra.

:)

//Xpna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er,

Det var en Trojan Downloader vid ett namn jag inte hann att se. Kör med F-Secure och den städade tydligen bort viruset omgående per automatik.

Är ej insatt i F-Secure något vidare så därför trodde jag först att det fanns kvar på datorn.

F-Secure har en förmåga att finna sådant som inte andra program gör emellanåt. Kanske just därför det är så bra.

:)

//Xpna

F-Secure har bl a den funktionen att den "tar bort de virus som upptäcks i webtrafiken", d v s innan viruset når din dator.

Sedan kontrolleras/uppdateras både virusdefinitioner och spionprogramsdefinitioner automatiskt varje timme mot deras server, något som gör programmet mer överlägset, dock på bekostnad att det tar mera systemresurser i anspråk. F-Secure brukar vara först ute med uppdateringar innan de andra antivirusföretagen ens har hunnit vakna...

http://www.f-secure.se/snabbast/

men nu tycker jag vi återgår till att piffa upp våra skrivbord istället... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...