Jump to content

Piffa upp Skrivbordet med nya bilder [Anpassning/tema]

Recommended Posts

Guest Naturguiden
Posted

Synd att man inte kan välja att man vill ha bakgrunderna i en speciell upplösning såsom 1280x800 på dom sidorna som man kan på min länk...

Men annars inget fel på dom bilderna inte

Guest Naturguiden
Posted

Roligt att dela med sig av det fina med internet man finner...

• 1 month later...
Posted

Jag är också mycket inne på den sidan utan att få någon varning.

Vad har du för antivirusprogram?

Jag kör med NIS 2008 på två maskiner och Avast! på den tredje...

Posted
Jag är också mycket inne på den sidan utan att få någon varning.

Vad har du för antivirusprogram?

Jag kör med NIS 2008 på två maskiner och Avast! på den tredje...

Nod32 används av mig. :)

Guest Naturguiden
Posted

Är också inne på den sidan dagligen och har AVG och inte får jag något virus inte

Posted

Ni kanske borde byta antivirusprogram då!

Nu idag så har de tydligen lyckats städa sin sida.

Posted

Hej på er,

Det var en Trojan Downloader vid ett namn jag inte hann att se. Kör med F-Secure och den städade tydligen bort viruset omgående per automatik.

Är ej insatt i F-Secure något vidare så därför trodde jag först att det fanns kvar på datorn.

F-Secure har en förmåga att finna sådant som inte andra program gör emellanåt. Kanske just därför det är så bra.

:)

//Xpna

Posted
Hej på er,

Det var en Trojan Downloader vid ett namn jag inte hann att se. Kör med F-Secure och den städade tydligen bort viruset omgående per automatik.

Är ej insatt i F-Secure något vidare så därför trodde jag först att det fanns kvar på datorn.

F-Secure har en förmåga att finna sådant som inte andra program gör emellanåt. Kanske just därför det är så bra.

:)

//Xpna

F-Secure har bl a den funktionen att den "tar bort de virus som upptäcks i webtrafiken", d v s innan viruset når din dator.

Sedan kontrolleras/uppdateras både virusdefinitioner och spionprogramsdefinitioner automatiskt varje timme mot deras server, något som gör programmet mer överlägset, dock på bekostnad att det tar mera systemresurser i anspråk. F-Secure brukar vara först ute med uppdateringar innan de andra antivirusföretagen ens har hunnit vakna...

http://www.f-secure.se/snabbast/

men nu tycker jag vi återgår till att piffa upp våra skrivbord istället... :D