Jump to content

Kan man ha alla program på U3 USB-minne?

Guest Naturguiden

Recommended Posts

Sant, men det brukar fungera med de flesta programmen. Dock har jag provat detta med NetBeans, som är ett program som redigerar och håller på med källkoder fram och tillbaka och detta var riktigt superlångsamt gämfört med att ha det på hårddisken. Ett litet tips bara, jag tror inte photoshop blir så snabbt på ett usbminne då det ska spara bilderna fram och tillbaka.

Guest Naturguiden

Jo det är nog inte så bra att ha det med photoshop men en dela ndra prog har jag funnit så man kan komma in på de riktiga sidorna hos polarna som inte har några bra program eller inte de rätta

Guest Naturguiden

Vart får man tag på Programmet som följde med USB stickan har tagit bort den och vill nu ha den tillbaka

Typ LP installer så man får upp menyn när man stoppar in stickan i datorn, det skall vara minst version 1.4 för att det skall funka i vista

Vart får man tag på Programmet som följde med USB stickan har tagit bort den och vill nu ha den tillbaka

Typ LP installer så man får upp menyn när man stoppar in stickan i datorn, det skall vara minst version 1.4 för att det skall funka i vista

Denna ver. 1.4 har annonserats sedan lång tid tillbaka, vet inte om det ens kommer...