Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vista kräver plötsligt att jag skall aktivera den samma, någon med en ide om varför. Jag har inte gjort några ändrinngar av maskinvaran.

Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken

Posted

Har installerat sp 1 men det är en tid sedan, och vad värre är att när jag klickar på länken för att aktivera så händer ingenting.

Posted

Ok, kör rearm-kommandot igen, starta om och testa! Du får inget felmeddelande? Kolla i Loggboken under Applikationer (eller om det kallas Program) efter händelser som härstammar från Security-Licensing-SLC.

Posted

rearm kört igen ingen skillnad utom att antal dagar jag har på mig ändrats till trettio igen, får inga felmeddelanden. Ska kolla loggboken efter fel där men jag är inte hemtam där.

Posted

Ärligt talat har jag inge fler idéer! Jo, du kan testa att starta om i felsäkert läge med nätverk och testa där att aktivera! Och visst är det aktiveringslänken i "System" du menar att du kan klicka på men inget händer?

Posted

Aktivering inte tillgängligt i felsäkert läge. Det är länken i system ja. Det blev en systemåterställning och dölj uppdatering sp 1 rc.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...