Guest Naturguiden Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 Fick i morse när jag startade upp burken välja mellan följande: 1. Starta Windows Vista 2. Starta Tidigare version Fattade inte riktigt vad detta med tidigare var så jag valde detta. Där stod följande fil: /ntldr Status: 0xc000000f Vad är detta för något som jag tydligen skall ta bort eller återinstallera Ämnet redigerat av Malou, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av Malou Quote
waxinator Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 Om du har två operativsystem på en Vista dator så anser Vista bootstrap att de andra operativen är "Tidigare" (äldre) versioner. Du har nog bara avbrutit/misslyckats med en XP installation... Du kan rensa bort eller dölja detta val uppe i Windows. http://www.alltomxp.se/forum/index.php?top...icseen#msg47217 Quote
Guest Naturguiden Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 Nå ja ingen större fara Skall sälja burken med XP så jag formaterar burken så är problemet borta Quote
Recommended Posts