Gå till innehåll

När kommer SP1 och hur installerar jag den?


ea

Recommended Posts

hej. nu kan jag bara svara på vad jag har upptäckt när jag själv haft sp1 installerad på min vista home premium. det första jag märkte var att det kom en text i högra hörnet längst ner. där det stog vilken version man hade av vista. och att det går snabbare att kopiera saker och radera saker.

jag vet inte om det finns fler här på detta forum som kan fylla i fler uppgifter.

Svenska version av sp1 till vista dröjer kanske till sommaren 2008 innan den kommer. den kanske kommer tidigare.

men det riktiga version av sp1 till vista kommer snart jag vet inte exakt datum. men den kommer snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej. nu kan jag bara svara på vad jag har upptäckt när jag själv haft sp1 installerad på min vista home premium. det första jag märkte var att det kom en text i högra hörnet längst ner. där det stog vilken version man hade av vista. och att det går snabbare att kopiera saker och radera saker.

jag vet inte om det finns fler här på detta forum som kan fylla i fler uppgifter.

Svenska version av sp1 till vista dröjer kanske till sommaren 2008 innan den kommer. den kanske kommer tidigare.

men det riktiga version av sp1 till vista kommer snart jag vet inte exakt datum. men den kommer snart.

Ja, den på engelska lär komma nu snart, och den svenska frammåt sommare. Det är vad jag har läst och hört själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla i "System", där står det om du har Service Pack 1. SP1 är klart snart så räkna med att det släpps om allt från en vecka till några månader. SP1 släpps på Windows Update och kommer som vanligt att installeras automatiskt, om du inte gör det själv manuellt vill säga! Avvakta tills vidare och håll utkik på sajten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...