Thingleaf Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 För en liten stund sen så skulle jag logga ur min frus konto och logga in mig själv. Precis innan jag han göra det så slutade grafikkorts-drivrutinen att fungera och den startades om. No biggie tydligen, för det verkar funka som det ska efter omstarten Men jag skulle ändå vilja kika på felrapporten. Vilket av appsen i admintools gör man det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Det är i Loggboken du tittar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thingleaf Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 Den heter Event Viewer på engelska, visst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Japp... eller Eventlog... 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thingleaf Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 Gott! Då vet jag det! Klart slut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts