kjell-ake Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 Hej! Titta på bifogad skärmdump. Nero scout startar inte heller (insallationsfel enl. felmed.) Annars verkar övriga program starta när man klickar på respektive exe. Showtime fungerar utmärkt! Det lustiga är att jag fick denna Nero i julklapp! Där fick man för att man inte vill använda piratkopior. Installationen fungerade perfekt men sedan kom det en liten krash med omstart av windows emellan. Har av/nyinstallerat ett antal gånger. Rensat med borttagningverktyg + manuellt. Några teorier? Med vänlig hälsning Kjell-Åke Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 Har du en uppdaterad Microsoft Visual C++ 2005 ? (4/10/2006) http://www.microsoft.com/Downloads/details...;displaylang=en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjell-ake Posted January 19, 2008 Author Share Posted January 19, 2008 Hej! Tog bort och installerade om M visual++. Ingen ändring. Se bifogad skärmdump. Jag använde Neros bildvisare när jag kollade på den. Fungerar! Fler ideer? Med vänlig hälsning Kjell-Åke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 Jag ser att du har Nero 8 version 8.0.4.0 En uppdatering finns till version 8.2.8.0 http://www.nero.com/eng/downloads-nero8-update.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjell-ake Posted January 19, 2008 Author Share Posted January 19, 2008 Hej! Uppdaterade och nu funkar det... Sitter just nu i whisheydimma men som sagt nu startade det... Tack för visat intresse! Med vänlig hälsning Kjell-Åke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Hej!Uppdaterade och nu funkar det... Sitter just nu i whisheydimma men som sagt nu startade det... Tack för visat intresse! Med vänlig hälsning Kjell-Åke Tänk vad lite whiskey kan göra! ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts