BareJag Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Sen jag bytte från 32 till 64-bitarsversionen kopierade jag över mappen "users" för att få med en massa filer. Nu finns det filer i mappen som inte går att ta bort, och jag kan därför inte sökerhetskopiera datorn mer. När jag försöker ta bort eller öppna filerna står det: Filen kan inte hittas. Bifogar en bild med problemet. Filera är fler, och verkar vara twemporära internetfiler med enorma filnamn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 ev prova ta bort dom i felsäkert läge mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BareJag Posted January 25, 2008 Author Share Posted January 25, 2008 Funkar inte heller. En del filer "finns inte". det går bara att försöka öppna, med ett felmeddelande som resultat, eller klicka på "skicka till"-menyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Det kan vara fel på diskytan. Kör en disk kontroll. Egenskaper på disken - Verktyg - Kontrollera nu - Klicka i båda och välj att köra vid nästa start. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts