hagerik Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Hej, Har en bärbar LG W1 med nyligen installerad Windows Vista. Hittar inte hur man gör inställningar för pekplattan någonstans. Det går inte att söka varken på datorn eller här på alltomvista. Jag vill ex.vis ta bort tryckkänsligheten så att jag inte klickar på saker så fort jag rör plattan. Det närmsta i kontrollpanelen är? inställningar för tangentbord och mus... Har man glömt att bärbara datorer är utrustade med pekplatta??? Tacksam för svar! /Olle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ängegärd Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 HEjSann hagerik!!! Hittar Du inte några inställningar för detta under "Mus" i kontrollpanelen??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Har du installerat programvaran för TouchPad från LG electronics (34MB (11MB zip)) ? http://nordic.lge.com/sv/index.jhtml På högesidan: Ladda ner Ladda ner manual Ladda ner mjukvara [TouchPad/Vista] LG Notebook TouchPad Driver Ver 9.1.11.0 O.B.S. Även om det står att det är Driver paket så ingår även all programvara för inställningar (därav 35MB). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts