tormalm Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Jag vill spela in webradio med Audacity men programmet hittar ingen källa att spela in från. När jag tittar i Realtek:s HD Audiomanager så finns där bara mikrofonen som inspelningsenhet. Det finns ingen line. Hur gör jag? Jag kör Vista Ultimate på en Lenovo laptop. Tor Ämnet redigerat av stenis Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Du kan spela in radio direkt med "internet radio programmet" Screamer http://www.screamer-radio.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tormalm Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 OK jag skall prova det. Men min fundering kvarstår varför det inte finns en line kanal i Realteks HD Audiomanager. Tack så länge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts