Gå till innehåll

[LÖST] Hur kan jag kopiera alla mina favoriter till e-posten?


Fanny

Recommended Posts

jag undrar om nån kan hjälpa mig att tala om hur man gör om jag vill kopiera allt som jag har i favoriter

till min egen e-post ?

vill spara det då jag måste ominstallera min dator & ej har nån tom skiva att föra över det på.

har sparat allt från favoriter en gång förut men minns ej hur jag gjorde eftersom jag provat nyligen igen att markera allt i favoriter,men nu står ej markera allt där längre.  ???

tack på förhand Fanny  :)

Ämnet redigerat av stenis

Tråden låst/löst av stenis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå till "C:Documents and SettingsDittKontoFavoriter" och markera allt som finns i mappen. Sen komprimerar du alltihop till en zip-fil t.ex. Den kan du skicka som bifogad fil till dig själv. När du skall använda den igen, så är det bara att extrahera filen på samma sökväg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Lasseska

I webbläsaren (explorer) på samma knapp som du lägger till dina favoriter, så kan du välja att

exportera dina bokmärken till en fil.  Skicka mail till dig själv o bifoga filen.

Efter nyinstallation ov OS väljer du att importera istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I webbläsaren (explorer) på samma knapp som du lägger till dina favoriter, så kan du välja att

exportera dina bokmärken till en fil.   Skicka mail till dig själv o bifoga filen.

Efter nyinstallation ov OS väljer du att importera istället.

Så kan man också göra!    ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...