Fanny Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 jag var inne på msn:s gratis one care safety scanner & ville testa den,men funkar ej där som det ska det ploppar bara upp en ruta hela tiden som är svår att ta bort där det står att jag har ett script fel. Hur kan jag laga det script felet ? Hur gör jag det ? även om jag trycker på ja så funkar det ej inte ens på nej rutan. http://onecare.live.com/site/sv-se/scanner....htm?redir=true tacksam för hjälp Ämnet redigerat av stenis Fanny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 De har ett fel på sin hemsida. Vänta till vecka och testa igen. Alternativet KAN också vara att tömma internetläsarens cache och åter testa, men jag vill minnas att jag också råkat ut för samma missöde när jag skulle testa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanny Posted January 27, 2008 Author Share Posted January 27, 2008 okej tack för ditt svar då vet jag att det ej är min dator som krånglar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts