linnet Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Hej kan inte hitta tvn med mitt grafikkort geforce 7500 jag har uppdaterat drivrutiner på deras hemsida använder s videosladd dator en compaq sr2119sc skärm twin tv skantic 32 la har även provat att inaktivera kortet men inget hjälper och orovat med min andra dator där har jag ett ati radon 1300 och det fungerar perfekt så tvn funkar det vet jag. tacksam för hjälp. Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Har inget bra svar men vill fråga dig en grej, vet du var jag som privatkund lättast hittar bra och billig "skärvättska" har haft en dunk som räckt i flera år nu men nu hittar jag inte hos min gammla "leverantör". Är i behov av en skvätt snarast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnet Posted January 29, 2008 Author Share Posted January 29, 2008 nej tyvärr vi handlar bara stora kvantiteter du får gå in på närmsta fabrik och höra om du får köpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Kanske de finns en guide i nvidias kontrollpanel? Prova med både klonat o två skärmar. Om du kör tv:n som en egen skärm, slipper du få sämre upplösning på datorskärmen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnet Posted January 29, 2008 Author Share Posted January 29, 2008 om man ändrar i bios från pci till pci e vad händer då? kan det vara det. den står på pci nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 PCI o PCI Express är olika kontakter / kortplatser på moderkortet. Och de funkar ju nu? Inställningen ska finnas i nvidias kontrollpanel. Högerklicka på skrivbordet. Eller nvidiainställningar nere vi klockan. Eller så finns den kanske i startmenyn. Bare o leta lite. Va inte rädd för o prova dig fram. Datorn bitts inte vettu. ;D Har inte orkat kolla upp ditt grafikkort. (lat) ;D Men om du skriver va du har för dator, moderkort mm så blir de lättare när folk hjälper dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts