__087 Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Tjena ! jag har problem med min skriva. Ändan sen jag bytte tillbaka till XP igen efter att testa vista ett tag så har min skrivare blivit helt konstig, jag får upp varningsmeddelande om att bläckpatronen snart är slut men det konstiga är att den är ny. Skrivaren är av märket Lexmark Z735 Serie. Vet någon va som kan vara problemet? Har testa installera om den ett antal gånger oxå. Tack på förhand // __087 Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Eftersom det är en usb-skrivare måste drivrutiner och programvara installeras före du ansluter skrivaren till datorn, annars blir det fel... Har du inte gjort det, avinstallera och ta bort alla drivrutiner och programvara . Starta om datorn. Installera igen, anslut skrivaren när du blir uppmanad att göra så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted January 30, 2008 Author Share Posted January 30, 2008 aha aa ja har haft den ansluten hela tiden för att slippa "klagomålen" på att den inte hittar skrivaren : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted February 1, 2008 Author Share Posted February 1, 2008 Ditt förslag att installera om skrivaren frånkopplad fungerade inte Venoms. Jag Installerade även om datorn pga dator problem men den visar fortfarande dålig färgnivå. Har du några andra förslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 En liten fråga... Är det en ny skrivare det är frågan om, eller har du bytt ut färgpatronerna någon gång tidigare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts