apmannen Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Har nu äntligen lyckats installera 6Gb minne men de sugs upp automatiskt efter ett par minuter utan ens att man laddar något( man behöver bara slå på datorn och låta den vara ett tag) 4gig försvinner i "physical memory" va fan, ??? Vad har hänt, så va det inte ibörjan, inte bara minnet drar iväg, datorn går i ultrarapid och ljudkortet har fått hicka, va e det som händer...så va det inte från början.. Använder Vista Ultimate 64..äh, det är väl bara att installera om allt Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasarf Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Hej, Känns som du bör ta och genomsöka din dator efter onda elakingar. Hoppa in i säkerhets biten på forumet och följ instruktionerna för CCleaner och lite annat där, så kanske du får i ordning på minnes biten. //xpna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apmannen Posted January 30, 2008 Author Share Posted January 30, 2008 Tack, får kolla igenom.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus99 Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Jag har inte Vista själv men har hört att Vista laddar minnet med troliga program direkt. För att man ska kunna starta program snabbare. Jag är dock osäker om jag har rätt. Linus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts