Gå till innehåll

Antivirus och brandvägg till Vista?


Veritech

Recommended Posts

Ja som det står i rubriken så letar jag efter både en brandvägg och ett antivirus till Vista Ultimate 64-bit. Har tidigare haft nod32 och zonealarm men den sistnämde ville inte fungera i 64-bit Vista. Nod32 har jag inte testat ännu men den vill jag troligen ha om den funkar d.v.s. Jag letar både efter gratisversioner, betal och annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, eftersom du säkert kommer få många svar som baseras på tycke och smak, så kanske du ska testa nån 30 dagars variant.

Eftersom jag är som många andra..(aldrig nöjd) hehe, så har jag testat för mycket nästan och jag gillar ialf Eset smart security bäst av alla testade. Det är resurssnålt, bygger på Nod 32 som ju alla vet hur bra det är, innehåller Brandvägg mm.....

Testat NIS 2008, Avast, men tycker ändå Eset är bättre. Fast visst har NIS 2008 blivit mkt bättre.

Jag använder Spybot 1.5, Spywareblaster, samt Eset Smart Security samtidigt, aldrig några problem på den biten.

Bilda din egen uppfattning =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst yassin_2999
Hej, eftersom du säkert kommer få många svar som baseras på tycke och smak, så kanske du ska testa nån 30 dagars variant.

Eftersom jag är som många andra..(aldrig nöjd) hehe, så har jag testat för mycket nästan och jag gillar ialf Eset smart security bäst av alla testade. Det är resurssnålt, bygger på Nod 32 som ju alla vet hur bra det är, innehåller Brandvägg mm.....

Testat NIS 2008, Avast, men tycker ändå Eset är bättre. Fast visst har NIS 2008 blivit mkt bättre.

Jag använder Spybot 1.5, Spywareblaster, samt Eset Smart Security samtidigt, aldrig några problem på den biten.

Bilda din egen uppfattning =)

Jag håller faktiskt med Dennis666. Det finns mycket att välja mellan....olika tester säger olika saker.

Prova och känn efter  ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...