Spurs Posted February 13, 2008 Share Posted February 13, 2008 Hej. Hoppas att någon kunnig person som kan förklara eller hjälpa mig detta problem. I dag så installerade jag alla uppdateringar till Windows Vista Home Premium x64. En uppdatering KB937287 misslyckades. Startade om datorn och provade en gång till och det gick bra att installera KB937287. Efter en stund så dyker det upp att jag har en uppdatering att installera. Istallerar den och tror att allt är bra men den dyker upp hela tiden, KB937287 Så nu har jag visst installerat KB937287 6 gånger. Någon mer som har samma strul? Spurs Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitening Posted February 13, 2008 Share Posted February 13, 2008 Jag har också haft en hel del problem. Varje gång jag trodde att jag var klar med uppdateringar, och ville sätta datorn i viloläge, då bootade den och började installera nya uppdateringar som inte fanns där tidigare. Det ordnade sig dock till slut men jag fick boota datorn minst 5 ggr. Det är bara en uppdatering som jag har valt att inte installera och det är Windows Live Sign-in för jag är inte säker på att jag vill ha den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted February 13, 2008 Share Posted February 13, 2008 Samma problem här. Jag har försökt en 5-6 gånger att installera den och startat om imellan. Men nu är den på plats. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zap Posted February 13, 2008 Share Posted February 13, 2008 Den misslyckades första gången för mig med. Men efter omstart och nytt försök verkar det ha gått bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spurs Posted February 14, 2008 Author Share Posted February 14, 2008 Hej Nu har det fixat sig. Startade om ett par gånger och gick sedan till Windows Update och sökte efter uppdateringar och då fanns det inga att installera. Tack för hjälpen. Spurs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Stabilt 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts