peolund Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Hejsan! Jag kör 32-bit nu men vill testa 64 bitars system, jag har ultimate så bägge skivorna finns. Jag undrar om jag kan installera 64 bitars på en egen partition eller på en ny egen hårddisk och köra med samma licens. Vill testa detta för att kolla kompabilitet etc för de programm och hårdvara jag har för att senare gå över till 64 bitars system helt. ??? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Du borde få problem med att registrera båda versionerna. Det skulle ju kunna vara två datorer... Å andra sidan så behöver du inte registrera x64 förrän efter 30 dagar så du hinner testa ut den ordentligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolund Posted February 17, 2008 Author Share Posted February 17, 2008 att flytta licensnummret från 32 bitars disken till en med 64 bitar efter 30 dagar är inget problem då? : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Du har ju alltså rätt att aktivera din license hur ofta du vill men MS kanske blir misstänksam och kräver manuell aktivering. I värsta fall så får du ringa MS-Supporten och aktivera den via telefon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts