Spindeln Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Hur avinstallerar jag Norton antivirus på bästa sätt? Jag har läst att det kan vara knepigt. Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Avinstallera på normalt sett! Skulle du därefter få problem, så kan du köra Symantec´s Removal tool! Finns att hämta på nedanstående adress. Det kan nog vara bra att köra detta verktyg efter avinstallation, oavsett om man får problem eller inte, eftersom det rensar ut dom flesta registerposter också. http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgen...&view=docid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Lite mer info: 1. Jag brukar köra direkt med Norton Removal Tool. 2. Söka efter Symantec mappar - för att sedan delete:a bort dem 3. Kör CCleaner och välj Register för att ta bort alla Registerposter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts